
Hoe centraal staat de patiënt nou echt en hoe welkom voelt de patiënt zich bij jou in de praktijk? Door middel van diverste tools en technieken leren we op welke manieren je inzicht krijgt in de werkelijke patiëntbeleving.
We zetten een mystery guest in die zijn ervaring zorgvuldig beleeft en die we vervolgens delen met het team tijdens een sessie over gastvrijheid, bij jou in de praktijk.
Tijdens onze training voor het hele team hebben we het over oprechte aandacht voor de patiënt. Hoe doe je dit en hoe leg je dit vast? Tijdens de patiëntreis in de praktijk laten we het team ervaren welke stappen de patiënt doorloopt en hoe dit voelt.
Momenteel werken we aan het boek ‘Gastvrijheid in de tandartspraktijk’, vol handige tips en tools om de gastvrijheidsbeleving voor de patiënt te optimaliseren.

“Geweldige dag vandaag. Het personeel genoot er duidelijk ook van. Bedankt voor deze geslaagde sessie.”
“Voor ons team heeft Expeditie Dentiva heel veel opgeleverd op het gebied van communicatie. We communiceren beter en meer open met elkaar.”
“We kunnen het traject van harte aanbevelen. Het is hartstikke leuk en enerverend.”
“We hebben ook veel winst behaald op het gebied van preventie. Onze patiënten worden beter aan de hand van hun DPSI-scores ingedeeld, bij welke PA of MH ze thuishoren en dat loopt op dat gebied allemaal soepeler.“
“Meedoen aan Dentiva heeft de saamhorigheid behoorlijk vergroot binnen het team en heeft mij ook meer bewust gemaakt wat gaten in je programma uiteindelijk de praktijk en ook jezelf kost.“
“Elsbeth en Alexander geven echt goede adviezen, zijn nuchter en hebben een goede kijk op praktijken en op praktijkvoering, wat ervoor zorgt dat je gesteund wordt in een aantal beslissingen die je neemt door het jaar heen.”
“Stukje zelfvertrouwen gegeven, meer inzicht om efficiënter te kunnen werken.”
“Ik heb meer inzicht en overzicht gekregen in de cijfers van onze maatschap, wat heel verhelderend werkt en waardoor je ook op andere dingen kunt gaan letten en aan andere dingen kunt gaan werken.”
“Door kleine veranderingen aan te brengen in ons dagelijks werken, hebben wij grote veranderingen gemerkt, zoals de dagstart,”